Reklamace
REKLAMACE ZBOŽÍ DO 14 DNÍ OD OBDRŽENÍ ZÁSILKY:
Pro nahlášení reklamace nám pošlete důvod Vaší reklamace, fotografie produktu, na kterých bude viditelná vada jednoho i více produktů a číslo Vaší objednávky, nebo číslo Faktury.
Email pošlete na adresu:
reklamace@be-sure.cz
Pro nahlášení reklamace má klient 14 dní od doručení zásilky.
REKLAMACE ZBOŽÍ PO 14 DNECH OD OBDRŽENÍ ZÁSILKY:
ZÁRUČNÍ DOBA:
Záruční lhůta na veškeré zboží je 24 měsíců ode dne převzetí zboží kupujícím. Záruka je poskytována na skryté vady materiálu (výrobní vady), které nebyly viditelné při zakoupení zboží. V případě nákupu na IČ je záruční lhůta 12 měsíců.
V tomto případě nám pošlete důvod Vaší záruční opravy, fotografie produktu, na kterých bude viditelná vada jednoho i více produktů a číslo Vaší objednávky, nebo číslo Faktury.
Email pošlete na adresu:
reklamace@be-sure.cz
Společnost beSURE s.r.o, provozovatel MonkeyPrint.cz se snaží vyřešit stížnost co nejdříve, obvykle do 3 pracovních dnů od jejího podání. Část stížnosti však vyžaduje podrobnější analýzu, tehdy vyřešení reklamace může trvat déle. Pokud k tomu dojde v případě Vaší objednávky, budete o termínu, do kdy bude Vaše reklamace vyřízena informováni.
Pokud stížnost vyžaduje další dokumentaci nebo vysvětlení, máme právo si ho u klienta vyžádat prostřednictvím e-mailu. Zákazník je pak povinen předložit dokumenty do 7 dnů ode dne zaslání e-mailu, jinak může být stížnost odmítnuta.
Stížnosti jsou přijímány ve všední dny od 9:00 do 17:00. Reklamace odeslané po této době budou zpracovány následující pracovní den.
Reklamace zboží vyřizuje:
E-mail: reklamace@be-sure.cz