Tyto nově spuštěné webové stránky jsou stále ve vývoji. Může se tedy stát, že se objeví chyby. Pokud na nějakou narazíte, dejte nám, prosím, vědět! Děkujeme moc za pochopení a pomoc.

Reklamace

REKLAMACE ZBOŽÍ DO 14 DNÍ OD OBDRŽENÍ ZÁSILKY:

Pro nahlášení reklamace nám pošlete důvod Vaší reklamace, fotografie produktu, na kterých bude viditelná vada jednoho i více produktů a číslo Vaší objednávky, nebo číslo Faktury.

Email pošlete na adresu:

reklamace@be-sure.cz

Pro nahlášení reklamace má klient 14 dní od doručení zásilky.

REKLAMACE ZBOŽÍ PO 14 DNECH OD OBDRŽENÍ ZÁSILKY:

ZÁRUČNÍ DOBA:

Záruční lhůta na veškeré zboží je 24 měsíců ode dne převzetí zboží kupujícím. Záruka je poskytována na skryté vady materiálu (výrobní vady), které nebyly viditelné při zakoupení zboží. V případě nákupu na IČ je záruční lhůta 12 měsíců.

V tomto případě nám pošlete důvod Vaší záruční opravy, fotografie produktu, na kterých bude viditelná vada jednoho i více produktů a číslo Vaší objednávky, nebo číslo Faktury.

Email pošlete na adresu:

reklamace@be-sure.cz

Společnost beSURE s.r.o, provozovatel MonkeyPrint.cz se snaží vyřešit stížnost co nejdříve, obvykle do 3 pracovních dnů od jejího podání. Část stížnosti však vyžaduje podrobnější analýzu, tehdy vyřešení reklamace může trvat déle. Pokud k tomu dojde v případě Vaší objednávky, budete o termínu, do kdy bude Vaše reklamace vyřízena informováni.

Pokud stížnost vyžaduje další dokumentaci nebo vysvětlení, máme právo si ho u klienta vyžádat prostřednictvím e-mailu. Zákazník je pak povinen předložit dokumenty do 7 dnů ode dne zaslání e-mailu, jinak může být stížnost odmítnuta.

Stížnosti jsou přijímány ve všední dny od 9:00 do 17:00. Reklamace odeslané po této době budou zpracovány následující pracovní den.

Reklamace zboží vyřizuje:

E-mail: reklamace@be-sure.cz

Zpět do obchodu